10 Sanningar om mig.

tidsinställt.
 
• Jag hatar små, trånga utrymmen, har något som heter klaustrofobi. 
• Jag har 5 diagnoser, men ingen av dem fullt ut, har som en mix haha.
• Jag är hur blyg som helst med nya människor, jag kan stå där som ett fån och glo.
• Men såfort jag har umgåtts med personen lite längre önskar man att jag höll käften ibland.
• Jag plattar nästan alltid mitt hår, jag har egentligen sjukt lockigt hår.
• Jag älskar makrill, fiskbullar och ravioli, sådant som alla andra hatar haha.
• Jag kallades hästemma när jag var liten.
• Jag har extrema komplex över mina ben, vill knappt gå i shorts.
• Jag tycker inte alls om att bada, aldrig gjort.
• Jag har haft tandställning, de vidrigaste jag har gjort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0