Best days of my life

 
Jag har verkligen haft den bästa veckan i hela mitt liv.
Har sovit i edsbro nästan varenda natt, iallfall fyra-fem nätter, Lina och jag ska flytta till Edsbro när vi blir stora har vi bestämt hehe, man kan bara gå ut så händer det något, eller det är iallafall folk där. Så himla mycket bättre än Rådmansö, bläääe.
Vi har iallafall hunnit med mycket, vi har druckit, kört crossmoppar, kunde inte växla själv hihi, dygnat, svältit oss själva, vart med kokken, och hans kompisar, jonken, ragger, marcus, osvosv, vi har spelat basket, eldat, skrattat, gråtit, grät för att skolan börjar snart och vi aldrig mer kommer att träffa varandra, vi har bråkat och tjafsat, vi har blivit hämtade av moppar mitt i natten, åkt utan hjälm, dunkat musik på kyrkogården, ärligt vi har gjort allt. Vi har haft så himla kul, ni är bäst tjejer, Anna-maja, Julia, Lina och Matilda, glöm aldrig någonsin att jag älskar er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0