Hej!

Orkade inte blogga när jag kom hem hehe, kollade på några avsnitt av CSI NY då, sen tog jag en dusch osv. Men nu har jag ju tid över så då bloggar jag! 
 
Vad har jag gjort i helgen då?
I fredags så slutade vi två, då gick jennifer och jag till täby centrum jag köpte två par jeans, ett par Hollister och ett par Crocker. Sen gick hennes tåg och Kokken, Fredrik, Linnea, Maritha, Niklas och Wille kom till täby centrum, hämtade ut bio biljetter och åt burger king, sen kom Linis, nyfärgad i håret och allt, skitsnyggt! Kollade på bion, Snabba Cash två, den var faktiskt riktigt bra!, Fast har inte sett ettan hehe..
Sen åkte Kokken hem till mig sov där.
På lördagen åkte vi till Edsbro så fort vi hade vaknat typ, blev massa drama, haha. Sen sov jag där, åkte in till Norrtälje för Kokken hade match, mötte Linis och pratade lite och sedan åkte jag hem. 
 
Min helg, den gick i 180. Redan skola igen, känner mig ärligt talat deprimerad. Vill inte gå kvar i min skola längre, ärligt. Hatar den typ redan, men imorgon börjar vi elva och de har nåt hemligt på gång, ekonomi ska köra lazerdome, så hoppas vi också får göra nåt kul! 
Ska försöka torka håret nu, puss.
 
Min outfit för kvällen, skönaste ever.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0