Mac

Jag älskar Mac. Jag är helt såld, helt jävla kär. 
Kommer aldrig någonsin gå tillbaka till mitt gamla ex PC. Det finns väl vissa saker man saknar från PC, men de sakerna finns bara de att jag inte lärt mig dem än hehe. Har trots allt bara haft den två dagar. Så lite cred till mig att jag iallfall kan hitta runt. 
 
Okej, vad händer imorgon? Jo, jag får börja 10.00 imorgon, jag och jentan tar en buss till Norrtälje sen vidare till skolan och sen får vi sluta vid 2. Skönt. Sen ska jag till Norrtälje och vara med bästis. 
 
Lördag, då blir det först köpa jeans sen bio med kokken, fredrik och linnea, sen sover kokken hos mig. Ehmm..
 
JUST DET, MIN ABSOLUTA BÄSTISBÄSTIS SKA TROLIGTVIS BÖRJA I MIN KLASS, IIIIHHHH. LYCKA!!!!
 
 
inte så bra bildkvalité, men det är dåligt ljus i mitt rum hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0