Snabb bloggning

Skriver ett snabbt inlägg bara, måste egentligen sova hehe. 
Efter skolan åkte jag och Jennifer till Åkersberga station sen vidare hemåt, hon gick av vid sig och jag vid mig, sen så när jag kom innanför dörren så var de bara att rusha och göra en macka till Lina, ladda mobilen lite snabbt, och sen ut genom dörren, sen mötte jag Lina på 620. Och tillsammans åkte vi in till Norrtälje för att möta upp Edsbro borna haha. Det sög. Tänkte bara meddela det, blött, kallt och blä. Bråk också, kul. Not.
 
Imorgon har vi typ middag till klockan 7 på kvälen eller nåt sådant. Fattar inte meningen med det, men aja, jag och jennifer blir hämtade av pappa i norrtälje iallafall, snacka om att de kommer bli masterpress på stockholmsbussen, haha. 
 
Ska sova nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0