Stockholm - Edsbro

Sov i Edsbro i natt, igen. Lina och jag kan ju lika gärna flytta våra sängar dit, vi har ju typ sovit där varannan natt?
Fast igår var fjui med, gullfjuffan. Vi lyssnade på musik, åkte poppe, kollade film, myste och åt kondom mackor. Hahahaha, lika bra att slänga i väg mackan åt helvete då, visst linis?
 
Innan vi åkte till Edsbro var vi i Stockholm, eller jag och mamma åkte in, fixade lite grejer sen skulle vi ta tunnelbanan satt jag kunde möta upp dem, nä. Då är den översvämmad, kan visa bild någon gång då klockan inte är halv två på natten och jag åste duscha men ska upp 10 imorgon.
Mamma och jag fick iallafall gå från Fridhelmsplan till Åhlens city. Gah. Sen hittade jag dem iallafall, mamma drog hem och vi tre gick och fikade på nåt cafe. Satt på utepltasen i filtar och drack oboy med grädde och kanel, mumsi. 
Haha, ah emma, mumsi var väl och ta i, det var gift i den där oboyen alla mådde piss sen.
 
Såå, nu sitter jag här, forever alone i mitt rum, kom nyss he från edsbro som sagt, kollade när kokken spelade match, dom förlorade 3-0. Sämst. Fick ha en återträff med ragger också, som fyllde arton igår, grattis!
 
Imorgon, eller idag blir det, så blir de familjemiddag, därav inget fucking the voice för min del i år, fitthora. 
Ska duscha nu, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0