Uppdatering

Idag började vi 12.05, så jäkla skönt. Sov hos mamma i natt, de har jag inte kunnat göra på hur länge som helst, pågrund av att det inte går några bussar som passar. Har verkligen saknat henne, men igår hade vi ju födelsedags middag, vi åt lövbiff, potatisgrattäng och till efterrätt cheesecake med hallon. Var sjukt mätt efter det, hehe. 
Nu sitter jag iallafall på svenska lektionen och skriver brev till läraren, blev en och en halv sida, herregud hur kunde de bli så mycket?
Ehm, efter skolan så ska jag till Edsbro med Lini. Vi möts vid Söderhall, så ni kanske får någon update från Stockholms bussen också, åh det är så himla skönt, snart är den här lektionen slut, dock varade den i 3 timmar... Men det var dagens första och sista lektion så det gjorde inte så mycket hehe, nu börjar lektionen igen, puss babes!
 
 
Jag och fjuffan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0