You can't spell beautiful without "Be you"

tjatja bloggen, hänger i röda soffan. Upptäckte den nyss, de är nog den skönaste soffan i skolan, de andra är förjävla hårda. De här är den ända man kan chilla i, haha. 
3 timmars Samhällskunskap, mycket trevligt och givande. Nat. Vi fick titta på någon tråkig film i en halvtimme, sen prata, prata, prata och prata. Sen fick vi prata lite till. 
Jag hatar att prata. 
 
Hur ser min fredag ut då?
Jag vet faktiskt inte än, skulle sovit hos kokken, men nu är ingenting säkert så vi får väl se. Men ska iallafall hem efter skolan och fixa till mig lite, sen ska jag möta Lina skulle jag gissa på, standard. 
På lördag skulle jag åkt båten, men de blir väl ingenting nu. Skit. 
Ska vara lite mer osocial nu, ha en trevlig fredag!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0