Estocolmo

Julavslutning idag weeeeiii, 2 timmar lång, lyssna på rektorns tal, sång, TEEO's tal osv. De roliga var att talen inte var så tråkiga, utan de gick ganska fort. TEG ligger typ högst i allt, bäst trivsel på skola, bäst lärare osvosv. 30 frågor och TEG var bäst, känner mig stolt :') 
 
Sedan efter att vi fått bisskort osv så åkte jag och Matilda med tåget till Stockholm för att möta Lina och Anna-maja, de köpte lite julklappar, de hittade det mesta så imorgon så ska vi in till Norrtälje för att kolla de allra sista julisarna och nu sitter jag hemma i ett mörkt rum efter att ha ätit julskinka på knäckebröd. Så namnamnam så de finns inte. Ligger och tittar på Gossip Girl och äter Cookie Dough, synd om mig. Not.
 
Hoppas ni har haft en jättebra början på ert jullov! Pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0