Feels like flying away

Hej på er!
Matteprov idag, eller igår blir det då. Iallafall, det gick faktiskt bra. Tror jag alltså och vad jag tror brukar inte stämma hehe. Men mitt under provet så känner jag att jag håller på att typ somna..?
Ni vet känslan när man ligger i soffan framför teven och ögonen inte går att hålla öppna de liksom åker ihop, exakt den känslan var det. Hade ingen ork i armarna, mina händer skakade värre än någonsin.
Skakar alltid litegrann av att jag har för lågt HB värde, men inte sådär. Jag gjorde klart provet iallafall, de slutade bra. Sedan när jag kom efter att jag vart och köpt julklappar med majsen och linis så kollar vi på birverkningar av mina nya ångest tabletter som jag bara ätit i två dagar, och allt stod där.
Onormal trötthet, skakningar/darrningar, utvidgade pupiller, kallsvettningar, rodnader i hyn, yrsel, huvudvärk, håravfall(?????) i vissa fall. Fanns skit mycket olika biverkningar kommer inte ens ihåg alla, men allt utom håravfallet passade in på mig. Skönt att veta att det är normalt iallafall. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0