Förlåt

för svin dålig uppdatering, men har vart hos mamma och hon har som sagt inget internet. Tänkte iallafall berätta lite vad ni har missat under dagarna jag inte bloggat.
 
Minijulfton hos pappa: Släkten kom, fick massa julklappar. Fick en rosa Victoria Secret tröja, 3000, vantar, osvsv. Somnade ganska tidigt.
 
Julafton hos mamma: Kollade på kalle anka och öppnade sedan julklappar, fick x-lash, pengar, 750 kronor i present kort på Hollister. Kläder på Hollister, fast ska byta dem. 
 
Sedan har jag hunnit vara i Stockholm två dagar i rad, första dagen med mamsi, vi skulle kolla mellandagsrean oc köpa min peak jacka, men den finns ingenstans, inte ens på internet. Den är slut överallt. Sedan sov jag hos Lina, dagen efter mötte vi upp fjuffi i norrtälje och åkte till stockholm. Vi sprang och gjorde alt möjligt, letade asom galningar efter subway. Hittade det vid svampen. Sen kände vi oss som jävla outsiders, bara massa överklass där haha. Alla åt sallad och vi åt en hel sub i var haha. Sedan prutade jag på linas jeans för att det var en fläck på dem. 50 kronor rabatt, hihi. Sedan sov vi hos matildis och dagen efter åkte jag till mina kusiner. Var där hela dagen och igår åkte jag till pappa på kvällen och nu sitter jag halvfixad i min säng. Vill inte fixa mig än. Bussen går 15.55 , så fixar sminket snart. 
Ikväll ska vi spååååra på nyår, först äta Kina med massa tjejer klockan 5, sen vidare till Matilda, sedan till rebecca och sedan vidare till södra berget för att kolla raketer, sen får vi se vart kvällen bär oss. Pappa hämtar iallfall Lina och mig runt 4 - halv 5. 
 
haha just det, vi var och såg bio också, jag, matilda och lina. Sune i Grekland. Den sög, den är inte värd att se! Tänkte bara varna er hehe. 
 
Den som orkade läsa allt får ett pris, PUSS
 
Finaste mamma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0