Gossip Girl

i looooove it. 
Får inte nog, fast jag vill så gärna att Dan och Serena ska vara ett par, please go back together? Ligger iallafall på Säsong 2 avsnitt 12 nu, ihihi. 
 
Tyvärr blir det inga studiobilder, kan inte hitta dem. Får be någon som var i min grupp skicka dem igen på något annat sätt. 
 
Jag har inget att blogga om längre... Har ingen inspiration, det suger när jag bloggar om vad jag gjort idag och blabla, fast de får jag väl fortsätta göra eftersom de inte finns något annat att blogga om. Sen är det så svårt att ta snygga bilder i det här vädret, jag HATAR seriöst vinter, utan att överdriva det minsta. Tycker det är kallt, äckligt, blött, vidrigt, skabbigt, mörkt, läskigt. Finns tusen olika anledningar till värför jag avskyr vintern. 
 
Just det, jag tog en före bild igår på mina tänder, så ska jag ta en bild om exakt en vecka så får vi se hur mycket de har förändrats, ska försöka bleka varje kväll, har lyckats hittills iallafall, började i söndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0