Lyckan

När jag kommer på att jag inte öppnat typ tio luckor i min choklad kalender, haha 16 år och beter sig som 3. Men jag blir aldrig för gammal för det hihi. 
 
Vad gjorde jag idag då, eller igår. Jag åkte in till Norrtälje och var med Emma och Lina, åt subway och åkte seda hem till Emma, drack varm oboy framför brasan. Vi var tre isbitar med dyngsura hår när vi kom in och när vi torkat var vi tre pudlar. 
 
Nu sitter jag iallafall hemma, jag kan utan att överdriva säga att jag kollat på minst 10 Gossip Girl avsnitt sedan jag kom hem, de blir ju bara bättre och bättre. Så fort jag bestämmer mig för att efter det här avsnittet ska jag ta något att äta sedan sova. Så har jag hållt på sedan 11 och nu är klockan tjugo i fem. Haha, lycka till med att gå upp halv sex på måndag Emma, för du har ju inte alls vänt på dygnet. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Låter som du haft en mysig dag !

2012-12-16 @ 09:30:37
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0