Tårta, sockerkaka, lussebullar och kakor.

I am in heaven, åh det var så gott. Fuck no aptit, åt fast de kändes som jag skulle spy, de var alldeles för gott för att undvika. Påvägen dit sladdade papsen och jag, seriöst de äger balle. Så jävla kul, fast en gång trodde jag att jag skulle dö, men han bara skruvar upp musiken och kör som en dåre, oplogat och svinhalt. Han är fucking galen.
 
Imorgon har vi foto, och jag ska äntligen få vara i studion. WOHO! Jag har missat den varenda gång, sad... fast nu blev jag glad igen, kom på att lucka 17 var oöppnad i min chokladiskalender, mumsis. (i am fat and fucking proud) Mitt hår är kaos btw, står åt alla möjliga håll, måste platta innan jag ska sova annars kan jag säga GOODBYE till ett normalt hår imorgon, ÅH VÄNTA, nu kom jag på en grej, måste hinna bleka tänderna i 20 minuter. 
 
PUSS!
 
 
Hade jag fått den där bilden som skolfoto hade jag vart nöjd, ärligt talat. 

Kommentarer
Postat av: Ratface

OMG jag måste helt seriöst vara adopterad. Om jag hade fått ditt utseende så hade jag varit mer än nöjd. Fucking orättvist. Lägg ut på insta!

2012-12-18 @ 07:43:48
URL: http://mysuperdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0