Vals och bugg

Haha, vi dansade ju på idrotten idag. Så himla kul, för vissa människor är så obeskrivligt stela. Jag ska dock inte säga något för jag är inte speciellt rörlig heller, jag och Sara körde iallafall på, freestylade på buggen, pannkakssnurr osvosv. 
 
Någon mer än jag som tycker de är sjukt otroligt pinsamt när de är helt knäpptyst i klassrummet och din mage får för sig att vråla av hunger? Min gör det hela tiden, de är som om den vet när det är helt knäpptyst för när de är lite folk som pratar så brukar den inte låta, haha jag brukar sitta och stampa i golvet eller flytta på stolen för att de inte ska höras, hahaha. Så jävla lycklig när det står spaghetti bolgnese på matsedeln idag, hallelujaaaaah moment. 
 
Har inte ätit på två-tre dagar. Har inte haft någon aptit, jävla tabletter. 3 kg har jag redan gått ner. Men just nu har jag faktiskt aptit, hoppas de håller i sig till 11.40.

Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Emma, även fast du inte har aptit måste du äta. Du får verkligen inte svälta dig själv !

Svar: Haha nej absolut inte, bara det att jag äter en viss medicin som gör så jag får nedsatt aptit, men de är bara i en vecka eller så! :*
ekempe.blogg.se

2012-12-17 @ 11:30:07
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0