Woops...

Sämst uppdatering av min blogg, jag vet. Men igår hade jag ingen ork, jag kom hem vid halv 5 som vanligt. I skolan kollade iochförsig min klass på julfilmen "ELF" och åt popcorn och godis i bion men ändå. (Väldigt jobbig skoldag, fast nej) Men iallafall, var ju ledig idag, så låg uppe till elva och kollade på nåt på teven, sedan måste jag ha somnat och gått i sömnen till mitt rum. För när jag vaknar är mitt rum släkt, min dörr stängd, jag har inget täcke på mig, jag har mina kläder på mig och allt smink. Känns läskigt att man gör saker fast man inte är medveten om att man gör det liksom.
 
Idag har jag bara legat hemma, gjort klart ett skolarbete, (sista nu, puh), kollat på Gossip Girl och inget mer typ. Imorgon är det skolavslutning på Täby Park hotell för min del, Lina skulle följt med, men min skola tillåter inga besök från varken familj eller vänner om man inte har en jätte bra anledning, underbart va? Känns inte som ett fängelse eller så, eller vänta! Till och med fängelsen får ha besök. 
 
Sedan efter så åker jag till Norrtälje, möter upp Lina och Anna-maja och åker till Stockholm och köper julklappar. 
 
Långinlägg i knoooow.
 
Ett känt konstverk som heter "girl with the pearl earring" som jag gjort en parafras på på Digitalt Skapande i skolan. Jag har alltså gjort en omtolkning på bilden, jag har satt in min systers ansikte i målningen och sedan målat av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0