Blogg.se

Åh äntligen fungerar appen som den ska, lycka.
Ni kan förvänta er tio gånger bättre uppdatering. Perfekt.
Vid tre skulle jag träffat Lina men hon har sjukat ner sig, återigen. Så träffar henne vid fem troligtvis haha. Pappa skulle på någon firmafest ute på fejan, så viveca skjutsar in mig till Norrtälje samtidigt. Så jag får möta min pinglis, vi ska även möta Alex och Jånte. Bada eller något!
Sen får vi se vart kvällen bär oss, om hon blir sjukare kan vi såklart inte stanna så länge men vi får se!
 
Gick upp nio idag igen för att måla, wieho. Men det var SISTA målningen på staketet, fy vad skönt. Ine mer vit målarfärg i håret, inga mer ryggproblem haha. Men nu är det bara oljningen kvar, gaaah. Det här dödar mig, om jag får typ 50 spänn då stryper jag min pappa, långsamt till döds. Fast tror ej de, då Tom och jag fick väldigt mycket förra gången vi målade. 
 

Haha här kommer bilder på husets framsida som omväxling hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0