Haters.

Jag förstår verkligen inte varför i princip ALLA killar hatar Justin Bieber, han är snygg, charmig, extremt framgångsrik, känd, älskad av alla tjejer och riktigt generös.Vad är det som gör att man hatar honom så mycket? Han ger ut gratis biljetter till människor som inte har råd med det, han tar på varje konsert upp en ny tjej och sjunger för henne och ger henne rosor för att få henne att känna sig speciell, han gör hembesök till människor som älskar honom men aldrig fått chansen att se honom. Vilka mer kändisar gör det? Michael Jackson, gjorde han någon gång det här för någon? Vad gör honom så himla mycket bättre? Okej om man inte gillar Justins musik, men bara för att man inte gör det betyder det inte att han är bög?
Han har en utav världens vackraste flickvänner, han har miljontals av fans, han har gjort flera album, med låtar som har toppat listorna i över 20 länder, han har gjort filmer. Så säg mig varför är denna kille bög? För att han är snäll och trevlig mot tjejer? Åh, killar om ni bara visste hur mycket bättre det skulle vara om ni var trevligare. Ingen skulle kalla er bög, bara omogna killar skulle göra det, och då är det för att de själva inte får något.
Och nu när alla dessa bilder och statusar läggs upp av killar om att de har 10 biljetter som de tänker bränna eller riva sönder eller göra spola ner i toan? Vad är vitsen, vad är det roliga? Småtjejer har drömt om att han ska komma till Sverige i år! Och ni bara krossar det, för att ni tycker det är kul när beliebers blir galna? 
Tänk dem som satt i kö HELA natten för att få en biljett, likaså ni, men ni satt i den kön för att få biljetten och sedan kasta iväg den, när någon som skulle kunna ge sin högra hand kunde fått den?
Jag fattar verkligen inte vitsen, det finns inget kul i det någonstans. 
Jag själv vill inte ens ha en biljett, han är bra men inte så bra. Men jag blir så sjukt jävla irriterad när folk jag känner har suttit uppe hela natten och sedan inte fått någon, och ni lägger in statusar "Åh, lutar åt att bränna biljetten eller så spolar jag ner den i toan". Små tjejer börjar ju gråta, och till vilket pris då? Att ni får tycka att de är kul när tjejer blir ledsna och arga. WOW KILLAR, MOGET. 
Kan berätta att ni förlorar endast på det.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0