Just photos.

 
 
 
En ganska enkel fråga, vad hände?
Vad hände med att vi skulle göra om detta, vad hände med att vi inte skulle tappa kontakten? 
Det är precis vad vi har gjort, den här kvällen var en utav de absolut bästa i hela mitt liv, om jag bara vetat det då, så jag kunde njuta ännu mer utav det. Jag menar verkligen vad jag säger när jag säger att jag kommer komma ihåg just DEN HÄR kvällen föralltid. Ärligt. Korven kommer alltid vara det jag skrattat mest åt, obeskrivligt kul då, ROFFandet ute på vägen klockan 3 på natten i Thomas foppatofflor. Lekte att vi kände varandra utan att vi egentligen gjorde det. När jag skrattade så mycket åt din bild Matilda att jag slängde in håret i elden och de smälte. Kommer aldrig att glömma. 
Emmy, My, Ida, Lina, Julia, Victoria och Matilda. Bästa kvällen i våra liv, visst?
 
Kan inte låta bli att lyssna på den här låten när jag tittar på bilder, blir nästan gråtfärdig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0