Regn

Resulterar i att varken Lina och jag vill åka in. Vi ses imorgon istället, vi ska till Stockholm, jag vet att de lät så igår också, men regn är faktiskt inte kul. Så de får bli imorgon.
 
Iallafall, snart kommer det gäster hit, närmare bestämt vid 6. Jag bakade nyss en tredubblad (!) rabarberpaj. För att ska räcka hehe, Viveca hade väntat på att få smaka min i torsdags, och så när hon kom hem på kvällen i torsdags så är hela slut, hon hade ärligt talat trott att de skulle finnas något kvar. Känner hon inte oss, ärligt? Det var slagsmål om smulorna, men nu ska hon iallafall få smaka min berömda paj hihi.
 
Tråkigt nog fungerar fortfarande inte kameran, jävla skit. Mobilbilder suger. Jag vet. 
Bjuder på bilder från olika tillfällen istället.
 
Dagens outfit,
 
| T-shirt H&M | Jeans H&M |
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0