seriöst

detta internet, vilket internet då? Jo, det som verkligen inte finns hos mormor. Skulle bloggat från tåget, men de gick inte, instagram fungerade inte heller, knäppt. Men nu befinner jag mig iallfall hos mormor, läskigt som attans, då hon bor mitt i ghettot i Landskrona. Men de är bara att låsa in sig i lägenheten och gödas av mormors mat, på kvällarna kan man inte gå ut, då en 15-årig tjej blivit knivhuggen utanför deras port kvällen innan vi kom, MITT PÅ DAGEN DESSUTOM. Livsfarligt att gå ut. Ska bara stanna här i två nätter till, sen blir se Varberg, SKÖNT. Imorgon ska vi shoppa, så de känns lite bättre. Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3535881/images/2012/pic_5002b247e087c34920003543.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0