Today

hej babes!,
håller på och fixar mig lite smått, har smörjt in olja i håret. Haha mitt hår är så obeskrivligt slitet att de blir så torrt att de lockar sig hehe. Så måste återfukta det lite. Snart ska jag väl börja sminka mig antar jag, sen ska jag beställa hem två grejer från VS. En body mist, Coconut Passion, och även en body lotion med samma lukt. Papsen ska bara äta upp sin frukost sen kommer grejerna vara påväg hem till mig!
 
Ska ta 13.54 bussen från vägskälet in till Norrtälje för att träffa Linisen, åh vad jag saknar dig. Sedan får vi som sagt se vart dagen bär oss, imorgon ska vi in till Stockholm troligvis. Så hon slaggar väl här, fast inget bestämt.
Ska fortsätta fixa mig nu, bjuder på bilder från Esskär sålänge!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0