Todays

Vaknade för någon halvtimme sedan, min telefon var borta. Tyckte de var lite konstigt då jag lagt den brevid mig innan jag somnade på laddning, men den är nu återfunnen, nere vid min fötter under lakanet. Fattar inte hur jag lyckas.
Iallafall, har fixat klart mig nu, eller fixat och fixat, lite mascara och ögonbrynen. Så snart ska jag ta bussen till Norrtälje sen vidare ut mot Rådmansö till Linis och Tildis, sen får vi se vart kvällen bär oss!
 

Hörs imorgon troligtvis, puss!
 
Jag är så otroligt snygg på morgonen, jag borde nästan vara med i en volym för håret reklam, med tanke på att mitt hår står rätt upp på morgnarna.
 
Tröja Cubus, jeans H&M.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0