Everything is so much funnier, when you are not allowed to laugh.

HEMMA!
Från Norrtälje, Prisstopp i Norrtälje är nog den bästa affären i mitt liv just nu. 2 Pringels rör för 20 spänn?! Gratis typ, passar alldeles utmärkt för plånboken. Sen hittade vi en riktigt lång och avlång påse fylld med popcorn, ner i korgen. 4 toblerone för 10 kronor, ner i korgen. Även ostbågar, sen gick vi till flygis och köpte godis för 100 kronor, chips och 4 2 liters läsk. Vår båt kommer sjunka när vi ska hem, vi kommer nog rulla av båten också.
Jag är så grymt taggad till det här! Vi ska liksom tälta precis vid stranden, vi ska ha med oss iPhone högtalare och engångsgrill, de kommer bli så jävla underbart. 
Sitta på ett berg med lugn musik, massa godis, filtar och en eld, hur perfekt?!
Jag lyckades iallafall övertala pappa att fylla på med 75 kronor till min mobil, så kanske kan göra något mobilinlägg!
 
Här får ni bild på dagens outfit och på några saker jag definitivt behövde som jag köpte idag;
 
 
hade även en jeans jacka och axelväska över det där!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0