Hanging out with the same person everyday, and NEVER getting bored of them.

Haha rubriken är så jävla sann. 
Kom nästan precis ur duschen, har städat rummet i mellan så de var väl ungefär en och en halv timme sen jag duschade hehe, har smörjt in mig med min favorit body lotion. Bild kommer därnere, jag använder mig utav två. Den första som heter "Cano derm" använder jag för att jag tar tabletter som torkar ut min hud sjukt mycket, och den är superfet så jag måste ha den som grund. Den luktar spya men fungerar. Sen tar jag min Cocos body lotion över. För lukta spya vill jag ju inte. 
Men nu har jag fastnat framför datorn, i min gosiga gråa skoltröja och i min mysiga filt med, Storbritanniens(?) flagga på, men snart ska jag nog börja fixa mig för ska in till Norrtälje för att köpa godis till midsommar ute på Arholma, det kommer att vara denbästa midsommaren i mitt liv då Lina, jag och Matilda ska tälta precis vid stranden, de kommer bli perfekt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0