Pringles, cola, mjölk, kakor, knäckebröd. Jag ska bli fit.

Fysatan vad jag äter. 
Åt pizza till middag och ska göra det imorgon med, jag äter typ allt jag ser? Marabou cookies, slut. Bullar i frysen, check. Jag tänker verkligen på beach 2012 måste jag säga, man märker verkligen att jag vill bli smal och få en fin mage. 
Fast seriöst vem fan bryr sig, om jag har för snygg kropp, så får ju andra människor ta det, eftersom att jag kommer vara snyggast på stranden. 
Nej, nog om det, ska gå och dricka mjölk nu, tror jag har en skvätt cola kvar också, sen ska jag lägga mig och titta på säsong 9 på CSI NY. Igår var jag uppe till 5 och vaknade halv tre, så får se när jag somnar idag. 
Puussss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0