Solning

Nu har jag kommit hem från Anna-maja, har inte sovit ett piss i natt, så fort lina och jag somnade inne i lilla rummet kom det in någon, haha någon kom in och bah; ni ser ut som hästar, wtf?
Haha sen när man vaknar ligger idis där helt plötsligt, haha sötis.
Men nu är jag hemma iallafall, satan vad alla grät på skolavslutningen, Michelle höll tal och hon inte säga mer en typ en mening innan hon började stor böla inför hela publiken och då börjar såklart alla tjejer också gråta, ååååh tänk jag kommer aldrig mer få gå i samma klass igen.. De är faktiskt sorgligt, nästan så tårarna kommer igen, fan vad jag kommer sakna Rådmansö. 9a. Till och med lärarna, seriöst. Kommer sakna att gå den där äckliga rundan, kommer sakna de tråkiga tips promenaderna, kommer sakna att behöva gå upp för en jobbig backe till matsalen, kommer sakna alla jobbiga små ungar, kommer sakna allt.
Jag älskar er 9a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0