Halsfluss

Har halsfluss just nu och ska gå på penecillin i 10 dagar så känner mig inte så jätte pigg, känns helt sjukt eftersom för mindre än två veckor sedan så var jag sjuk i en vecka. Hatar att missa i skolan, blä.
 
Har inte kunnat äta något på 2-3 dagar heller, bara ben&jerry glass haha, får smälta den u munnen först och svälja sedan. Allt annat gör alldeles för ont att äta, så glass och te är mina bästa vänner. 
 
Har ju fyllt år också, men vi tar de någon annan gång, för nu ska jag försöka vila lite, vilket är svårt eftersom ena sekunden är de lika kallt som om jag låg naken i snö och den andra är de lika varmt och svettigt som om jag var på solen. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0