24/09-12

Hey babes!

Hahahaha vafan hände med "hey babes"? Varför blev de sådär? Bra dator. 
Sitter och pillar med en affisch i illustrator, de är faktiskt kul ju hihi. Fast kom på att jag glömt laddaren till datorn i skolan, så blir inte klar ikväll.. Damn jag som var så nära. 
Har ju lagom mycket att ta igen nu när jag vart sjuk i en vecka, men imorgon ska jag troligvis stanna i skolan på tutorial time, så jag kan få hjälp med matten. 
 
Träffade älsklingen idag, vi åt subway och träffade senare Julia och Louise. Pratade lite och så, skrattade. Skönt att umgås med folk så man tänker på annat.
Men ha det så bra tills vi hörs igen bye!
 
Såhär såg jag ut idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0