Bloggning, Masterchef, grönsaker+dipp och varm oboy med grädde + kanel = perfect.

Masterchef är på teven, åh älskar det. Vet inte varför, hatar att laga mat men de är så jäkla bra på något sätt. Och nu medans jag sitter och skriver det här trycker jag i mig morötter och gurka med min hemmagjorda dipp och till det dricker jag varm oboy, svårt att gissa? Nae.
 
Och ja, jag har legat i soffan exakt hela dagen. Det blir så när man är sjuk. Skulle gått till skolan imorgon men har fått sådan jävla hosta, har aldrig haft sån här hosta tror jag. Så pappa sa att jag inte fick gå till skolan, jag ville ju faktiskt gå eftersom jag missar så in i helvete. Får gå på fredag istället. 
 
På fredag ska jag och Lina gå på bio i täby eller något. Svensson kanske också följer med om hon är ledig, hoppas! Sen på lördag är vi ensamma hemma hos henne, så blir väl mysmiddag med B&J's och kanske någon hyrfilm. Ska skynda mig att dricka upp min oboy nu innan grädden smälter, puss.
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

gott =)

2012-09-20 @ 09:39:52
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0