Falling to pieces.

hola bloggen.
Var ju som sagt med Lajna idag, vi gjorde ingenting, som jag hade trott, haha. LOL. 
När börja du skriva lol då emma? Inte var de igår iallafall, utan de var alldeles nyss. Kul. 
Jag och Lina sitter just nu och skriver värsta novellerna till varandra på hotmail haha. Bara för att skriva av oss hahaha. Åh. Jag var stenseriös. Får snart hennes, hoppas hon också var seriös nu höhö.
 
Förstår att jag nästa började gråta på matte lektionen idag. Haha. Åh Emma du är så pinsam. 
Men alltså. DET ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT. 
Rådmansö skola har ju VERKLIGEN INTE lärt ut de, de skulle göra. Usch fy och blä.
Jag fattar fucking ingenting av vad vi gör, jag kan inte ett enda tal själv, och om två veckor så har vi matte prov, nämen gud så trevligt!
Men satt faktiskt och pluggade nu, men papsi. Tur att han är grym på matte. Varför fick inte jag den genen?
Den måste ha hoppat över en generation. Helt klart. Tur att jag kommer få matteproffs till ungar då. 
 
Ska sitta och uppdatera inkorgen nu, för att se om Lina har skickat sitt än. BYE BITCHES.
 
Viktor, Linis & jag 2day. 
c00l förkortning btw. 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0