Förlåt..

för dålig bloggning, men idag var ingen bra dag. Alls.
Var jätte taggad till morgondagen, men som vanligt så gick dom åt helvete, nu återstår bara lördagsplanerna.  
Aja, åker in till Norrtälje imorgon och träffar Lina. Sen sover vi hemma, alltså inte med varandra. Kul. 
Men vi kanske kollar på bio, men i Norrtälje isåfall, eller täby. Eller jag har ingen aning, vi får se vart kvällen bär oss. Jag måste iallafall beställa mig ett nytt bank kort, då jag lyckats tappa mitt.
Fattar dock inte hur det gick till, jag och Lina gick från station till banken kollade hur mycket pengar jag hade, gick tillbaka till station. Då bestämde jag mig för att köpa nåt på pressbyrån, då är det helt plötsligt borta? Då hade kanske gått max 5-10 minuter? Så vi gick tillbaka till banken, de fanns inte där någonstans. 
Helt jävla borta, som om de gått upp i rök. Och de var förra veckan, så de är verkligen borta. Så beställer ett nytt och hoppas på att det kommer snart.
Ska platta mitt nytvättade hår nu, pussisar.
 
Curly, natural me.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0