Min bästavän.

Utan dig är jag ingenting, utan dig är mina dagar tomma, utan dig fylls inte mina dagar av galna saker och hysteriska skratt, utan dig inget mig. Du är som min luft jag behöver andas, jag måste ha dig för att orka leva, utan dig skulle jag inte orka mitt liv. Vad skulle jag gjort utan dig? Min bästavän. 
Du finns här för mig dag som natt, jag kan lita på dig till 1000000 %, du har inga andra vänner att skvallra för, och jag har ingen annan att skvallra för än dig. 
Jag kan verkligen vara mig själv med dig, du är verkligen som min syster, vi gör ALLT tillsammans, ska någon av oss åka någonstans är det självklart att man frågar om den andra vill med.
Jag har nog aldrig kunnat vara mig själv så mycket som jag kan med dig, aldrig haft en så otroligt bra vän, någonsin. Det finns inte en ända sak du inte vet om mig, du vet vad jag hatar, du vet vad jag älskar, du vet vad mina största komplex är med mig själv, och de bästa av allt, du har samma komplex som jag. De är så skönt, för vi kan skämta bort våra komplex, vi skämtar om dem, vi har hållt på i ett år och de är fortfarande lika jävla roligt. Men att andra människor runt omkring oss tycker vi är jobbiga skiter vi fullständigt i, skämten blir ännu värre och ännu värre, tills de knappt handlar om samma sak längre. De är så skönt med dig, för de finns ingen pinsam tystnad. Sitter vi på en buss och de är knäpptyst, så är det bara skönt. Börjar någon snacka och den andra vill sova, så säger man helt enkelt kort och gott: Håll käften, jag vill sova, eller bara; var tyst jag orkar inte höra. Att vara trevlig är inte heller något tvång mellan oss, grisnylle, pungskalle, rövhåla, fisnylle, bajsbula, hora, horjävel, fittskalle, hök, häst, kamelface är ord som används flitigt mellan oss. 
Ska man byta om med dig så är det inget problem, man tvekar inte ens, man slänger bara av sig kläderna som om du inte ens var där.
Vi gör de mest sjuka grejerna tillsammans, som i helgen, haha åh. Det är helt sjukt att vi gjort det, visst Lina? 
Inget som jag tänker ta upp här, men skulle någon någonsin få veta det skulle jag bokstavligen fly från Sverige. 
Du är den ända jag kan bråka med, och sen vara vän med 20 sekunder efter. Nu snackar jag inte om sms bråk, jag pratar om tjafs i verkligenheten. Du och jag bråkar ju nästan jämt, om allt. Vi tröttnar på varandra, vi hatar varandra, vi skriker på varandra. Men vad gör det när man sen inser att man bara har en vän? Lina Andersson. Och när man bara har en vän så känns det onödigt att bråka med den, så vi blir alltid vänner efter någon sekund. 
Vi klarar oss igenom det här tillsammans älskling. Båda har det lika svårt, men vi kommer att klara det. 
 
Jag ville bara att du skulle veta det här, att du är min sol. Du är luften jag behöver för att leva, utan Lina inget Emma. Jag gör allt med dig, utan dig skulle jag inte ha något liv. Det har jag ju iochförsig inte med dig heller, men då är jag åtminstone med dig, då man kan skratta åt de mest dumma saker, saker som inte är roliga för 5 öre. Som med moppehjälmarna, hur kul var det? Skitkul egentligen, men enligt någon annan som skulle ha lyssnat skulle den väl undrat om vi nyligen kommit ut från psyket. Alla våra videos, den ena dumma, tråkiga, skabbiga, äckliga, roliga videon efter den andra. 
Så nu har du fått världens novell, och jag har bara känt dig i ett år, helt sjukt att någon på så kort tid kan betyda världen för en, men den här novellen förtjänade du.
Jag älskar dig.
 
 
Tänk att jag på vissa av de här bilderna inte visste att tjejen brevid mig en dag skulle bli min absolut bästaste vän.
.
 




Du är världens bästa människa och det var när jag började umgås med dig jag började leva, glöm aldrig det min absolut bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0