Morgondagen

Skulle egentligen på Kapten Röd imorgon med massa saknade människor, men varken jag eller Lina känner oss speciellt taggade, allt vi vill är att sitta hemma och ta det lugnt. Så vi ska ta en "ta hand om oss själva kväll". Vi ska fixa naglarna, ha ansiktsmask, äta ben&jerry och bara prata och kolla film. Låter faktiskt bäst.
 
Har iallafall lyckats komma ur min sängkoma som jag haft i 4-5 timmar nu och städat rummet och så vidare..
Ska packa nu också, ska till mamma imorgon, eller alltså jag ska egentligen bo där under helgen, men jag känenr att jag vill vara med Lina en natt i helgen, jag behöver det. 
 
Ska iallafall gå och packa nu och slänga smutstvätt i tvätten, puss, hoppas ni får en bättre helg än vad jag kommer få.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0