You'll never know what you got until you losing it. The truth is that you always knew what you got but didn't think you would loose it.

Sann rubrik.
 
Hej kära vänner! 
Min dator blev typ hackad eller något idag på stockholms bussen, något var det iallafall. För internet fungerade aldrig och det fanns helt plötsligt två Nobina nätverk, jag valde bara ett och de funkade aldrig. Sen helt plötsligt så öppnar den alla mina program på min mac, sen börjar volymen höjas och sänkas. Ni vet ju hur det låter på en mac dator, så de var ju rätt tydligt. De var skitläskigt, så jag stängde av wi-fi't och sen dess har de vart som vanligt. 
 
Skolan idag gick verkligen superfort. De var en super slapp dag. Vi började 12.05, jag kom tio minuter försent dock missade jag inget, sen slutade vi en halvtimme tidigare. Dock var jag tvungen att stanna då jag hade ett möte i skolan, men hon kom inte så jag väntade i en halvtimme för ingenting. Anus. 
 
Annars har min dag vart helt okej, snabbt som attans gick den, och imorgon är det fredag och jag har som vanligt ingen aning om vad jag ska göra. 
Pussss
 
Jag idag;
 
Jacka från någon affär i New York | Jeans från Hollister | Tröja från Bikbok 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0