Funäsdalen

Nu är jag hemma från Funäsdalen, eller jag kom hem i torsdags natt, men kom inte hem till mig själv förrän igår på dagen. 
Vi har haft det ganska mysigt, ätit uppe i fjällstugan på toppen av berget, spelat kort, myst, skrattat och ätit en jävla massa haha. Vi åkte skidor andra dagen sen skulle vi egentligen åkt dagen efter också men  jag blev sjuk och kunde inte åka. Sedan dagen efter tänkte vi att vi skulle sola och gå ner till pannkaks stugan, men de blev ingen sol och när vi gått ner för den sjuuukt långa backen till pannkaksstugan så visar det sig att den är stängd, så det var bara att vandra upp igen.
Sen åkte vi hem med buss i 9 timmar till Stockholm igen, bara Vendela och jag. Vi hade panik när vi kom fram till central stationen, för de var typ mitt i natten och vi hade typ 10 minuter på oss att ta oss därifrån ner till T-centralen och de var jobbigt kan jag säga. Sen visar ju inte människor någon hänsyn heller när man har sjukt mycket väskor, dom bara trycker på. Jävla idioter. Jaja, men de hela slutade lyckligt och vi kom hem lyssnade på musik och sen ramlade vi i säng någon gång runt 1 skulle jag gissa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0