Bekännelser

Jag läser hellre än att kolla på film, eller det beror på boken. Om boken är grym så läser jag mycket hellre.
Jag använder praktiskt taget aldrig smycken, har inte ens några typ, inte ens örhängen haha.
På somrarna använder jag bara converse, är typ fastklistrad i dem. 
Om jag är själv vågar jag typ inte gå och shoppa kläder i affärer, haha astöntig i know. 
Jag kan inte gå utanför dörren utan att måla mina ögonbryn.
Jag är hellre riktigt snygg i håret än snyggt sminkad. HATAR när mitt hår är fult. 
Jag är helt jävla värdelös på matte men bra i språk. 
Jag har bara vart kär en endaste gång. 
Jag har bara två extremt långa naglar, ringfingret och lillfingret, de andra naglarna växer inte. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0