Instagram

Tänkte visa er några bilder från de senaste dagarna från min instagram! Följ mig gärna där @emmassandberg.
 

1. Första bilden är från idag, alltså alla hjärtansdag. När man kom in i skolan så satt det post-it lappar på VARTENDA skåp i hela skolan med olika gulliga saker skrivna på varje. Sådär stod det på min. 2. Jag var i Stockholm idag med mamma innan skolan, då fikade vi lite snabbt på Waynes Coffee, var faktiskt riktigt jävla gott. 3. Jag idag innan jag åkte hemifrån till Stockholm klockan halv 6 på morgonen. 4. Jag när jag stod och väntade på bussen in till Norrtälje i tisdags. 5. Jag och Vendela när vi skulle ut och spela in musikvideon och jag skulle inte ha någon jacka på mig, var stört kallt. 6. Jag samma dag, fast bilden är tagen av Vendela och hennes cpbra kamera. 7. Jag och Vendela förra måndagen på engelska lektionen. 8. Mina ögon, hehe. 9. Jag och min barndomsvän Hanna när vi var små och var på skansen skulle jag gissa på. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0