Ojojoj

Ojsan, har inte bloggat på huuuuur länge som helst. Men har typ haft fullt upp på riktigt. Har iallafall sportlov nu, och hittills gjort ganska mycket! 
 
I fredags så fixade jag och Vendela till hennes 17-års fest. Vi plockade fram stolar, städade osv. Sedan kom Marcus, Sara och Anton och hjälpte oss med maten. Vi dukade och fixade namnlappar hehe. 
Sedan kom resten vid 7 och så dansade vi ungefär tills klockan 1 då sista tåget gick hem för alla, men jag och Emelie sov kvar. 
 
I lördags så hade jag bara myskväll hemma hos mammas pojkvän med familjen. Var riktigt mysigt, åt tacos igen haha.
 
På söndag och måndag tror jag att jag bara slappade, eller jag åkte till Lina på söndagen och fotade haha. Några bilder blev faktiskt rätt fina! Sov hos henne. 
 
Sedan måndag och tisdag åkte Lina, jag, Matilda och Anna-Maja in för att fösöka hitta en present till Jullan. Hittade BH och trosor och smycken. Sen sov Linisen hos mig på måndagen.
 
På tisdag kväll så var det tacokväll (igen) haha hemma Jullisen med alla gamla rådmansö tjejer. Var faktiskt mysigt, har faktiskt saknat Jullisen. Vi gjorde en egen harlem shake hahaha, jag hade ridhjälm. Snyggt. Sen satt vi ute på kvällen i filtar och drack te, så himla mysigt. 
 
Igår så var jag bara hemma hos Lina, vi satt ute i solen. Var så jävla varmt och skönt. 
 
Sen sov jag hemma ensam i sängen för första gången på hela lovet. Och idag så åkte jag och Lina in med 10 buss för att åka till Stockholm. Vi shoppade faktiskt ganska mycket och det blev en riktigt lyckad dag, är superdupernöjd! 
 
Helvete vilket långt inlägg, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0