Pictures

Nu har jag äntligen tagit tag i tavlorna som hängt på min vägg sedan i somras, har aldrig vetat hur jag ville göra med dem men nu så. Satte in en text i mitten på den största tavlan och sedan två bilder med Linisen och sedan en annan med Linisen. 
Blev faktiskt riktigt nöjd, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med tavlan där det står "Family". Har inga jätte bra bilder på mig och "hela" min familj liksom, jag var så liten när mamma och pappa skiljdes. 
Aja, jag löser det på ett eller annat sätt, puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har följt din blogg ganska länge nu och jag tycker den är jätte bra :) jag undrar, var ni Inte tre bästisar förut? Vad har hänt?

2013-02-03 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0