The Impossible

Har precis kollat på The Impossible, såg att en klasskompis tipsat om den på sin blogg så bestämde mig för att titta på den. 
Allvarligt talat, jag gråter inte lätt till filmer, men alltså de här var något helt otroligt, de bara rann, de slutade inte. Så sjukt jävla bra film, älskar när filmer är baserade på en sann historia, dilmen blir liksom djupare och bättre då. Enda filmen jag gråtit mer av är P.S I love you, har aldrig sett klart den filmen för att jag gråter så mycket, det var 2 och ett halvt år sedan jag såg halva den filmen, men har aldrig sett klart den. Har försökt flera gånger igen, men det går inte. 
 
The Impossible handlar iallafall om tsunamin i Thailand 2004. Om en familj som kommer ifrån varandra. Mer tänker jag inte säga för då avslöjar jag allt, men kan säga er att den är sjukt se värd. 
Plus att den är så jävla bra gjord, jag avskyr när filmer är dåligt gjorda, finns ingen anledning att se dem då, men den här ser verkligen ÄKTA ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0