i could be the one to set you free

Hejhej kära bloggen. Den har stått still nu rejält länge känner jag, men har vart hos mamma och så har jag sjukligt mycket läxor och skolarbeten nu. Men tänkte att jag gör ett inlägg lite snabbt om vad ni missat innan jag ska återgå till pluggandet. 
 
Jag har börjat skolan igen, skönt att träffa kompisarna. Första veckan var faktiskt väldigt lugn, vilket var himla skönt. På fredagen så var jag och Lina på bio i Täby, "Berättelsen om Pi". Som jag jättegärna ville se och Lina trodde också den skulle vara bra, vilket den inte var. Visst helt okej, men inte värd pengarna. Sedan på lördagen var jag med Lina och Matilda. Vi åkte iväg runt 10 och var hemma 1. 
Sedan nu, den här skolveckan, så fick vi alla läxor pang på. Har verkligen sjukt mycket å göra. Igår, alltså i tisdags så hade vi först photoshoot i studion, jag, Vendela, Sara, Jennifer och Lisa. Sedan efter skolan åkte Vendela och jag till Täby centrum, jag skulle köpa en tröja till mamma och en kalender. Sedan åkte vi hem till henne, myste med te skrattade åt allt haha "Dafuq was that?." Hahaha. Sedan fick vi donken och jag åkte hem runt åtta. Det var det ni missat, ska fortsätta plugga nu, pussisar!
 

Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Otroligt vackra bilder!

2013-01-16 @ 20:25:22
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Vendela

Hahahahhaha dafuq was that!?

2013-01-17 @ 18:21:02
URL: http://pphotomemories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0