Sweet nothing

Jag är verkligen super mega bäst på att blogga. 
Ligger iallafall i sängen nu för tillfället, Har vart med Lina i Norrtälje idag igen. Vi har solat för tredje dagen i rad. Är vi ens lite bruna? Nae. Inte det lilla jävla minsta. 
Vi får typ in som rutin, 15.19 bussen in, sola och sedan äta subway. Sedan glida runt och sedan ta 18.35 bussen hem, haha. Fast igår sov jag ju iochförsig hos henne, vi köpte med oss massa gottisaker hem til henne och låg och tittade på sex and the city avsnitt hela natten, levde lite #yolo där ett tag också, pratade i telefon och kastade oss på golven och skrek. Har aldrig skrattat så mycket, de är den där känslan när man får så jävla ont i magen för att man skrattar så mycket. Världens bästa känsla seriöst. 
 
Och nu ligger jag helt lonely i min svin trånga säng och pressar datan och mina nya röda urbanears eftersom mina vita gick sönder. Hade liksom inget kvitto på dem ens, men pappa känner en kille där som jobbar i verkstaden, och först hade pappa frågat dem i affären och då hade inte fått byta dem, trots att de hade fått in flera par urbans som hade gått sönder på samma sätt. Sen hade han gått bak till han på verkstaden och han hade tagit någon annans kvitto och låtsats att de var vårt så jag kunde få ett par nya. Så. Jävla. Lycklig. 
 
LÅNGT INLÄGG IGEN. 
SOLA IMORGON IGEN. 
PRESSA GOSSIPGIRL HELA NATTEN. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0