Filmen

Alltså den var faktiskt riktigt bra, haha. Jag hade typ inte förväntat mig så bra som jag faktiskt tyckte den var. Jag längtade mest hela tiden efter den lilla apan, som skulle säga "dadadaaaaaah". Seriöst jag är kär i den, och innan de startade filmen så kastade de ut såna i publiken och om man tryckte den på magen så sa den "dadadaaaaaah"!!! Men jag fick ingen... :(. Blev fan ledsen på riktigt. 
Det var även 3D, de visste inte jag, så vi satt där och var väldigt snygga. Haha sen så kom Anna-maja och jag på att vi borde kasta popcorn på folk när det vr mörkt. Haha tänk liksom mitt under de sorgliga delarna så får du ett popcorn i huvudet, ahhah fan vad kul. 
 
Haha aja, ska iallafall sova nu, ska upp tidigt imorgon pusss.
 

Kommentarer
Postat av: julia

åh vill också se den :)

kolla gärna in min blogg om mode! puss

2013-03-24 @ 12:22:37
URL: http://granath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0