Summer

Cause I remember every sunset
I remember every word you said
We were never gonna say goodbye
Singing la-da-da-da-da

Tell me how to get back to
Back to summer paradise with you
And I'll be there in a heartbeat
Oh-oh
I'll be there in a heartbeat
Oh-oh

Lina och Matilda jag vet att båda ni läser. Så lyssna på det här - 
 
Sedan kollar ni på dessa bilder. Nästan tårar. 
Jag vet att jag tjatar med de här bilderna, men de är min blogg och jag blir så sjukt glad av dem. Arholma... Världens bästa finaste midsommar, kommer aldrig glömma. De tre bästa dagarna i mitt liv. Redo för en bildbomb?

 
 

Kommentarer
Postat av: wilma

Vilken fin bild du hittade på mig sis, nat. Men när jag tittar på bilderna så önskar jag att det där var min midsommar.

2013-03-03 @ 22:04:05
URL: http://mysuperdays.blogg.se
Postat av: jasmin

fan vilka sommarkänslor man fick av att lyssna på låten och kolla bilderna samtidigt!

2013-03-07 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0