Svar på frågestunden.

 
Här är svaren till era frågor på frågestunden.
 
Anonym-
 
Fråga-
Har du blivit tagen i analen? Hur kändes det?
 
Svar-
Nej.
 
Fråga-
Har du blivit dp'ad, (double penetration) om inte, vill du bli dp'ad? 
 
Svar-
Nej tack. 
 
Fråga-
Har du varit på med om ett Bukkake party? Om inte skulle du vilja vara på en sådan fest?
 
Svar- 
Haha, nej. 
 
Fråga-
Vad är din cupsize?
 
Svar-
75A or 70A :))
 
 
Kalas Sofi :)-
 
Fråga-
Hur lång är du/hur mycket väger du?
 
Svar-
Jag är ungeför 169-170 lång och väger runt 57 kilo. 
 
Fråga-
Oskuld? 
 
Svar-
Yes I am.
 
Fråga-
Kan inte du göra en videoblogg? Snälla! 
 
Svar-
Haha, skulle känna mig så töntig och sitta och prata med mig själv seriöst. Men kanske, får se! 
 
Fråga-
Brukar du festa? Vart isåfall? :)
 
Svar-
Haha, nje inte direkt. Händer någon gång ibland och det är väldigt olika isåfall. 
 
 
Sofie
 
Fråga-
Vad använder du för ögonbrynspenna omg?? 
 
Svar-
H&M's egna.
 
Fråga-
kan du lägga upp en bild osminkad? kom igen plis
 
Svar-
Har gjort det förut haha, men kan göra det igen. 
 
Shrek
 
Fråga-
skostorlek? :)
 
Svar-
38,39,40 är jätteolika. 
 
Fia
 
Fråga-
Hur många har du haft sex med?
 
Svar-
Men 78 035.
 
Emilio 
 
Fråga-
Skulle fråga samma som Fia haha! 
Men öhm har du hund? Varför / varför inte? 
 
Svar-
Är för dyrt antar jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0