Täby

Idag var som sagt jag och Lina i Täby och letade jacka åt henne! Vi hittade faktiskt en haha, en grön. Skitsnygg. Satt asbra på henne, vilket allt gör... 
Sen kom jag hem och så åt jag fajitas med familjen, typ tacos fast med kyckling istället. Var gottigott. Sen kollade vi på melodifestivalen, alltså Anton. Jag fucking smälter, han är min, ok? Fast Robins låt var bättre, han ska vinna, ok? Japp. 
Röstade på Robban och Anton hähähä. Tycker om dom, iallafall deras röster och utseenden. 
Hörs senare pussilussar. 
 
Jag i somras, helt sjukt fort det har gått... Här var jag cplycklig, seriöst. Kunde fan inte vara gladare, och nu, ja, det funkar iallafall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0