Cherrybloom

 
Alltså herregud vad blogg.se har dålig bildkvalitè, alltså det finns inga likheter med hur min bild ser ut här som den gör när den ligger i photoshop. Så jävla värdelöst, vill nästan byta blogg. Men orkar typ inte. Alltså det är helt värdelöst, får verkligen damp för bilderna är så jävla fina, jätterosa och med sjukt bra skärpa och så ser dem ut som skit på bloggen, kommer nog byta blogg snart.
 
Iallafall idag var jag och Vendela in till Kungsträdgården under Digitalt Skapande lektionen. Det är så sjukt jävla fint där nu med körsbärsblommorna, vi tog massa bilder och Vendela filmade mig till sitt slutprojekt. Efter skolan åker jag till Norrtälje och träffar Lina, puss. 
 
Alla bilder är tagna av min pluttis Vendliz, här är hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Anais Wilson

Dom var ju jätte fina! Super härliga

2013-05-08 @ 18:44:54
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0