Skärgården del 2

Här kommer del två utav skärgården, den här gången är vi också på Esskär men på ett annat ställe och utan familjens vänner och Tom. 
 
Det blixtrade helt sjukt mycket den här natten, satt och försökte fota blixten hur länge som helst och lyckades faktiskt. På bilden ser de dock ut som om jag har ritat dit den, men de har jag faktiskt inte. De krävdes sjukt jävla tålamod för att lyckas fånga en, eftersom jag bara hade standard objektivet till min kamera då. Om man tittar noga så ser man vattendropparna på blixten, så den är alltså utanför kapellet. 
 
Haha, herregud vad liten jag är på den svartvita bilden...
 
 

Kommentarer
Postat av: tessi

åh va fina bilder!!!!

2013-10-04 @ 22:56:38
URL: http://therese.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0