Förlåt

Förlåt för ingen bloggning igår men bestämde i sista sekund för att sova hos Lina. Jag behöver verkligen henne 24/7. Livet blir så mycket tråkigare så fort man lämnat varandra, de är som att halva en själv försvinner typ. 
Så jag åkte dit iallafall, fick skjuts av pappa så köpte jag chips och cola på vägen dit. 
Sen åt vi middag med hennes pappa och låtsas mamma, hemmagjorda hamburgare, mmmm.
Sedan gick vi ut i filtar, tog med chipsen och colan. Så satt vi bara och myste vid en brygga, vi låg allvarligt talat och kollade på stjärnorna, låter as töntigt, men vi gjorde det iallafall. Var mysigt. 
Imorgon ses vi igen, får se vart kvällen tar oss. 
Puss.
 
Min senaste instabild får stå för bilden idag, har nämligen bara 1% på datorn haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0